2013年6月22日 星期六

【營養師餐單】奇異瘦身餐


這個其實只叫E餐,因為吃很多奇異果,而且功效很神奇,因此我叫它「奇異瘦身餐」,吃了3天,輕了差不多2磅!


總之一日三個奇異果。

跟營養師減肥有個好處,就是去到樽頸位的時候,有人指點迷津。近日,營養師開了一個三日給我,要我這一個星期找三天吃這個,聲稱可以減三磅!大家是否已即時雙眼發光?大家不要以為一定只可吃很少,事實上這個份量雖不算多,但也不會令大家難以接受(當然,餐與餐之間會感到肚餓,但也是可以接受的程度呢!)以下是一天所吃的。


早餐
脫脂奶一杯
麵包一片
奇異果一個


麵包當然吃自家出品的麵包了!


午餐
蕃茄吞拿魚三文治
做法:
麵包三片
蕃茄一個切片
吞拿魚三湯匙


因為麵包是厚切的,因此我只用了兩片。


下午茶
奇異果一個


晚餐
飯2/3碗
茄汁焗豆4湯匙
菜心(熟)或其他指定類型蔬菜2碗
奇異果一個




喜歡的話like一下吧♥
醉愛廚房


16 則留言:

  1. 最新我都吃多了
    [版主回覆06/23/2013 22:25:53]試下呢個啊!
    [版主回覆06/23/2013 22:25:36]試下呢個啊!

    回覆刪除
  2. 等我試下先
    [版主回覆06/24/2013 08:51:27]但其他時間也要吃清淡一點。

    回覆刪除
  3. ...好齋...見到咁自然會冇食慾
    [版主回覆06/24/2013 20:54:17]無法,要有成果也要付出

    回覆刪除
  4. 奇異果係我至愛,晌屋企唔出街既日子可以試下!thanks for sharing
    [版主回覆06/26/2013 08:16:32]不用客氣。不過要連吃三日的。

    回覆刪除
  5. 有效嗎有效嗎?
    [版主回覆06/26/2013 08:13:25]你唔需要啦

    回覆刪除
  6. 我都想跟呀~但每次買到既奇異果都唔甜
    [版主回覆06/26/2013 21:08:33]我買的奇異果也超酸,為了靚靚,頂硬上

    回覆刪除
  7. 我想問下奇偉果得唔得, 因我那邊奇偉果特價平d, 等我都返去try下先好像都唔會挨餓又不用日日一日三餐咁食, 你減得好健康, 不過我成日忍唔到口係咁食零食, 好少食咁fresh的蔬果, 一肚餓就無意志放棄...哈

    見你個blog好多人看, 好正, 你得閒都來我個blog, 看下我應點改善下d內容才可像你吸引多d人來看, thanks
    [版主回覆06/27/2013 19:32:25]奇偉果不就是奇異果(kiwi)? 你的blog好像是賣東西的....
    [版主回覆06/27/2013 19:26:45]奇偉果不就是奇異果 (Kiwi fruit)? 減肥好靠意志力, 有時會崩潰。
    你的blog好像是店舖啊?

    回覆刪除
  8. 你既自家制包包好吸引呀;睇相好鬆軟;勁呀!!!!
    [版主回覆06/28/2013 16:45:59]食都好鬆軟架

    回覆刪除
  9. 我想問用咩機正架;系咪要出去學左先;因為我bb好喜歡食包!哈哈:-)
    [版主回覆06/28/2013 16:59:16]用Kenwood Chef Major打的,其實手搓也可
    ,只是較累。

    回覆刪除
  10. 呢個餐單我都食過;堅得呀!
    [扭計皇^0^“回覆06/28/2013 17:24:03]我記得差不多3磅5日;午餐同晚餐既水果;其實營養師無開呢個餐單比我;系甘啱買左好多奇異果(又好甜);甘咪照食;就系甘啦:-)
    [版主回覆06/28/2013 17:00:33]你食呢個餐可減幾多?因為因人而異,我唔叫效果好果D了。

    回覆刪除
  11. 唔記得問係咪一定要連續食三日? 我真係好怕食冇味菜心
    其實妳知唔知有咩方法減肚腩?(我手腳都瘦)
    [andrea回覆06/28/2013 17:51:38]如果午餐,晚餐想飲野可以飲d咩?
    唔好意思好多問題thanks!
    [版主回覆06/28/2013 17:25:42]唯有運動先可減肚腩。一定要連續三日架。

    回覆刪除
  12. 塊面包好厚....哈哈
    [版主回覆06/28/2013 23:56:03]係啊,我中意厚切!

    回覆刪除
  13. 其實這個「餐」的神奇之處不是在於奇異果...而是熱量的控制。
    [版主回覆06/29/2013 09:28:23]這個我也明白的

    回覆刪除
  14. 好似好好味~~又健康
    [版主回覆06/30/2013 23:49:06]係啊,好唔錯!

    回覆刪除
  15. 我就鐘意食肉
    [版主回覆07/02/2013 13:44:17]吞拿魚也算是肉吧

    回覆刪除
  16. Molly 公路之星2013年7月2日 下午1:23

    早午餐還好, 晚餐真的對我來說有難度呢....... = 0 =
    [版主回覆07/02/2013 13:44:58]如果要外出,也比較難

    回覆刪除